Město Kladno
Kotva
Aktuality
Informace o volbě zástupců do školní rady ZŠ
1.11.2017

Vážení rodiče, vzhledem k  tomu,  že  k  31. 12. 2017 končí funkční období zástupců ve školní radě,  vyhlašujeme v souladu s volebním řádem volby zástupců do školské rady pro funkční období od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2020.

Více informací v sekci Úvod.

Platba ve školní družině
8.9.2017

 

Vážení rodiče,

platba za školní družinu je možná od pondělí 11. 9. 2017 v sekretariátu školy.

 

Poplatek se vybírá za období:          

září – říjen 2017

300,- Kč          platí se 09/17

listopad – prosinec 2017   

300,- Kč          platí se 11/17

leden – březen 2018         

450,- Kč          platí se 01/18

duben – červen 2018       

450,- Kč          platí se 04/18

 

platit je možné i na delší období dle domluvy v sekretariátu

na platby za ŠD budete vždy včas upozorněni v notýsku

 

Vybírání poplatku:    

pondělí – pátek   

7, 00 – 15,00 hod.

 
 
V příštích dnech vaříme
Pondělí 20.11.2017
Polévka: 
Zeleninová s cizrnou
Hl. jídlo1: 
Kuřecí maso na kari, rýže, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Zeleninové řízečky, br. kaše, obloha
Hl. jídlo 3: 
Vepřový guláš, těstoviny, ovoce
Úterý 21.11.2017
Polévka: 
Hrachová s krutony
Hl. jídlo1: 
Špenát, brambory, vejce, dezert
Hl. jídlo 2: 
Hovězí maso, rajská omáčka, knedlík, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Flíčky se zelím a uzeným, ovoce
Středa 22.11.2017
Polévka: 
Kedlubnová s bramborami
Hl. jídlo1: 
Krůtí plátek na houbách, rýže, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Smažené filé, br. kaše, obloha
Hl. jídlo 3: 
Čočka na kyselo, vejce, okurka
Čtvrtek 23.11.2017
Polévka: 
Slepičí se strouháním
Hl. jídlo1: 
Palačinky s marmeládou a karamelovým toppingem, ovoce
Hl. jídlo 2: 
Boloňské špagety se sýrem, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Hovězí v hořčičné omáčce, rýže, salát
Pátek 24.11.2017
Polévka: 
Gulášová
Hl. jídlo1: 
Bulgurové rizoto se zeleninou a sýrem, okurka
Hl. jídlo 2: 
Hovězí maso s játrovou omáčkou, knedlík, ovoce
Hl. jídlo 3: 
Sekaná pečeně, brambory, salát

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Poradenství k volbě povolání


Výchovný poradce pro 1. a 2. stupeň Mgr. Věra Vyčítalová má konzultační hodiny v úterý od 11.00 do 13.30 hod. nebo dle dohody.

 

Náplní práce výchovné poradkyně je práce se všemi žáky, zejména ale s těmi, kteří mají výukové nebo výchovné problémy. Důležitá je spolupráce s třídními učiteli, rodiči, s lékaři a dalšími odborníky. V případě výchovných problémů dochází k pohovorům s rodiči, ke svolání výchovné komise, případně ke spolupráci s odborem péče o děti a mládež.

 

Pokud rodiče mají s dítětem nějaký problém, ať už výchovný nebo výukový, měli by se obrátit na třídního učitele nebo na výchovného poradce, který se jim bude snažit pomoci nebo poradí rodičům, kam by se měli obrátit pro odbornou radu.

 

Úkolem výchovného poradenství, zejména na druhém stupni, je příprava žáků pro vhodný výběr SŠ a SOU. Výchovný poradce spolupracuje s rodiči při výběru škol - organizuje besedy, průběžně informuje o nabídce studijních a výučních oborů, spolupracuje s Úřadem práce Kladno a každoročně se zúčastňuje s žáky 8. a 9. tříd Veletrhu vzdělávání, který byl letos přesunutý na VOŠ a SZŠ v Havířské ulici.

 

Náplň práce výchovné poradkyně je tedy zaměřena zejména na:

 

1.informační a poradenskou činnost pro žáky a rodiče zaměřenou na volbu povolání

 

informace o vzdělávací nabídce regionu
informace o jednotlivých oborech vzdělávání a náplních práce jednotlivých profesí
informace o podmínkách a harmonogramu přijímacího řízení
seznamování s informačními zdroji k volbě povolání (burza škol, dny otevřených dveří, internet, informační letáky a příručky atd.)

 

2. koordinaci aktivit školy souvisejících s volbou vzdělávací a profesní dráhy žáků

 

3. metodickou, poradenskou a informační činnost pro třídní učitele a ostatní pedagogy

 

4. průběžné monitorování zájmů žáků o budoucí studium a profesi se zvláštní pozorností k žákům se zdravotními a sociálními problémy, k nadaným žákům a k nerozhodnutým žákům,

 

5. organizaci informačních aktivit pro žáky a rodiče

 

6. spolupráci s partnery školy v našem regionu

 

7. administrativní zabezpečení harmonogramu přijímacího řízení

 

8. zpracování a evidenci výsledků přijímacího řízení